Jesenovanje čete plemenitih plavčkov

TaborIV2023

Jesenovanje čete plemenitih plavčkov

petek, 28. oktober – nedelja, 30. oktober 2022

Letošnje jesenovanje smo z višjim vodom začeli 27.10. na železniški postaji ob 17:30. Tam smo najprej poiskali karte za na vlak, ki so nas peljale do železniške postaje v Rodežu. Tja smo se torej namenili. Po slabi uri vožnje smo končno prispeli. V navodilih ki smo jih dobili skupaj s kartami, je pisalo da smo namenjeni v kraj imenovan Šklendrovec. Do tja naj bi hodili slabo uro in pol, ampak po cesti in v temi, zato smo morali biti previdni, saj je bila cesta precej prometna. To smo rešili tako, da smo prižgali čelke in jih obrnili tako, da smo opozarjali nase. Sicer smo se parkrat ustavili, smo hodili s kar dobrim tempom, in smo hitro prišli do točke, kjer naj bi zavili v levo. Tako smo zavili in približno pol ure hodili v kar strm klanec. Čez čas smo ugotovili, da to ni ravno mesto, na katerem naj bi se dobili z voditelji. Ker nismo imeli boljše ideje, smo voditelje poklicali. Ugotovili smo, da sploh ne bi smeli zaviti v hrib, ampak bi morali nadaljevati po cesti. Po nekaj pritoževanja, smo se zmenili za mesto kjer se bomo dobili in nas bodo pobrali. Ko smo prispeli, so nas odpeljali do župnišča, kjer se jo odvijalo jesenovanje. Ko smo prispeli in se razpakirali, so nam dali sestavine za našo večerjo – šmorn. Medtem ko smo kuhali, smo se imeli zelo dobro, ko smo se pogovarjali o raznih stvareh. Končno se je šmoren in Jakobova posebej narejena palačinka spekla, smo se spravili jest. Po večerji, smo izvlekli ven karte in se do pol dveh zjutraj šli enko, potem pa Coup, igro pri kateri se pretvarjaš za žetone in izločaš eden drugega, zmaga pa tisti, ki zadnji ostane živ. Ta igra je potem hitro postala zelo priljubljena. Po dolgem dnevu smo končno šli spat, in spali na zelo udobno neudobnih jogijih.

Naslednji dan smo se zbudili okoli pol osmih zjutraj, ko nas je Jakob zbudil s predvajanjem pesmic. Hitro smo se oblekli in šli ven, kjer nas je čakalo kaj? Ja, tako je, jutranja telovadba. Pri tej, si je Nino umislil zelo »zanimive« vaje, ki jih ne znam ravno opisati. Po telovadbi, nam je tehnika pripravila zelo okusen zajtrk, namreč umešana jajca. Po zajtrku, so že začeli kapljati ostali skavti, saj so ostali začeli jesenovanje v soboto 28.10 ob 9:00 pred cerkvijo sv. Jurija v Podkumnu. Po krogu in molitvi, smo se premaknili na manjšo jaso, kjer smo razdelili novince v njihove nove vode. To smo izvedli tako, da smo jim razdelili vrvice, ki so jim sledili in ki so jih pripeljale v njihov vod. Ko smo se uspešno razdelili, je bil čas za spoznavanje. In kako se bolje spoznati kot pa na skupnem pohodu? No, tako smo se odpravili na pohode. Vsak vod je imel določen bližnji kraj, in do katerega je moral priti. Na pohodu smo imeli tudi naloge, ki smo jih morali opraviti, saj naj bi se tako bolje spoznali. Pohode naj bi končali do okoli 13:00, ko smo imeli kosilo. Po kosilu smo se premaknili na bližnjo jaso, kjer so nam voditelji začeli razlagati o veščinah. Po pogovoru, smo se razdelili v vode in se vsak s svojim voditeljem premaknili na drugo mesto, kjer smo se lahko sami pogovarjali katere veščine bi opravljali letos. Ker pa je vodov pet, voditelji pa so samo trije, smo se kasneje zamenjali. Tako smo imeli tudi malo prostega časa. Ko smo s tem končali, smo se odpravili na bližnje igrišče, kjer smo najprej poslušali odlomek iz svetega pisma, potem pa se učili delat sklece, saj se je voditeljem zdelo, da jih ne znamo. Po tej učni uri, smo vzeli žoge, frizbije, kitare in številke ter črke za zastavce. Čez čas smo se odpravili nazaj v hišo. Sledil je svet čete, med katerim se z voditelji dogovorimo za pravila, ki se jih bomo vsi skupaj držali čez leto pri skavtih. Po večerji, smo se napravili v kroje, in šli ven, kjer smo naredili kvadrat, v katerem smo imeli neke vrste obred, za pripravo vodnikov na njihovo vodenje voda čez leto. Ko je bilo tega konec, smo šli nazaj v hišo, kjer smo nadaljevali s svetom čete. Ko smo s tem končali, smo se šli v sobe preobleč, potem pa se zbrali v tej isti sobi, kjer smo imeli zabavni večer. Tam smo peli in se igrali različne igre, vse do malo do enajstih zvečer, ko smo se utrujeni odpravili spat.

Naslednji dan smo se zbudili ob sedmih in se kot en dan prej odpravili na jutranjo telovadbo. To telovadbo je vodila Sara, in z njo smo malo tekli in se igrali par iger, in tekli nazaj. Po telovadbi je sledil zajtrk. Zajtrk je bil kruh z marmelado ali nutoko, kar si pač izbral. Sledilo je pospravljanje hiše in priprava na sveto mašo. Med tem ko smo delali, so počasi že prihajali starši. Med mašo smo posvetili vodnike in se zahvalili za lepo jesenovanje. Po maši je seveda sledilo kosilo, ki so ga prinesli starši. Kmalu so počasi ljudje začeli odhajati, in tako se je jesenovanje končalo okoli enih popoldne.