Tabor čete Divjega medveda - Iskanje kril zmajeve zmage

Vrhunec vsakega skavtskega leta je poletni tabor. Letos je bil za četo še posebej dolg in zanimiv, saj je steg LJ3 praznoval 25 let. Skozi ves tabor smo spoznavali Črtomirja in njegovo zgodbo. Naše doživetje se je začelo v sredo 13. julija na...

Naprej
TaborIV2023

Tabor čete Divjega medveda - Iskanje kril zmajeve zmage

sreda, 13. julij – petek, 22. julij 2016

Vrhunec vsakega skavtskega leta je poletni tabor. Letos je bil za četo še posebej dolg in zanimiv, saj je steg LJ3 praznoval 25 let. Skozi ves tabor smo spoznavali Črtomirja in njegovo zgodbo.Črtomir odkrije zmajevo jajce

Naše doživetje se je začelo v sredo 13. julija na glavni železniški postaji v Ljubljani. Najprej smo se nekaj časa peljali z vlakom nato pa na postaji izstopili in se peš z vsemi nahrbtniki na ramah odpravili do tabornega prostora.

Na tabornem prostoru je najprej vsak vod postavil svoj šotor. Nato so nam voditelji zaigrali igrico v kateri sta Črtomir in njegov prijatelj našla zmajevo jajce. Zgodba se je iz dneva v dan nadaljevala in nas (mi smo bili svobodni rodovi) spremljala skozi vse naloge. Razdelili smo se tudi v skupine in začeli postavljati taborne zgradbe (jambor, sušilnica, umivalnica, ognjišče, pomol,...). To se je zavleklo še v četrtek in petkovo dopoldne.

V petek so k nam na obisk prišli kanadčanski mladi, katerih Obisk kanadskih slovencevstarši so ameriški slovenci. Z nami so jedli kosilo in večerjo, ter se udeležili popoldanskih skavtskih iger. Prespali so v našem taboru, nato pa se zjutraj z avtobusom odpravili naprej. Ta dan (v soboto) smo imeli tudi potep (hajk), zato smo si morali hitro v nahrbtnike spakirati najnujnejše stvari. Vsakemu vodu so dali voditelji zemljevid z našim ciljem in hrano. Cilj našega potepa je bil, da v vasi, v katero smo namenjeni najdemo minerale, ki so bili potrebni za zmajevo izvalitev iz jajca in prenočišče za eno noč. Naslednji dan, ko smo se vrnili v tabor okoli poldneva. Po kosilu smo imeli še mašo. Zvečer, ob tabornem ognju sta se nam iz jajca izvalila dva zmajčka Safira in Vinko. Naslednji dan so bile na vrsti delavnice. Imeli smo jih dopoldne in popoldne. Na delavnicah smo delali savno, pekli kruh , delali lampione, slike z žeblji,... V torek (7. dan) smo se šli kopat v Podzemelj. Na poti smo si ogledali tudi letalo Dakota DC-3, ki stoji pri vasi Otok. Kopali smo se v kampu Podzemelj. Ko je bil čas za kosilo, smo se vrnili v tabor. Popoldne smo igrali paintballLetalo. Razdelili smo se v ekipe. Po dve in dve sta odšli v bližnji gozd, ki je bil naše igrišče. Naslednji dan je bil zelo poseben. Bil je IV dan. To je dan ko gredo voditelji iz tabora in vodniki postanejo voditelj, podvodniki pa vodniki. Ta dan so potekale tudi preizkušnje za ime-celodnevne in večerne. Za kosilo je lahko vsa vod naročil kar je hotel, vendar ni bilo zagotovljeno, da bo to tudi dobil. Zvečer so se v tabor vrnili pravi voditelji in vse je bilo spet po starem. V četrtek smo dobili prav poseben obik. Obiskal nas je Peter Lovšin, ustanovitelj ZSKSS. Naučil nas je delati priročne stolčke ter nam razlagal zgodovino ZSKSS. Popoldne smo po skupinah delali pot preživetja. Zadnji dan tabora čete  je bil zaznamovan predvsem z veliko igro in podeljevanjem veščin. V veliki igri smo se borili proti zlobni cesarski vojski. Popoldne so tisti, ki so opravili veščine zanje dobili tudi našitke. S tem dogodkom se je zaključil letošnji tabor čete Divjega medveda.